11.01.2016

Sen pituinen se.

Olihan se liian hyvää ollakseen totta, siis tämä nyt jo edesmennyt jonkinsortin ihmissuhde. Harmittaa aivan vietävästi, tai suoraan sanottuna vituttaa ihan saatanasti. Mutta eipä nähteeks pysty poimimaan pelkästään mansikoita kakusta.

X-näätä oli kuin olikin sit vissiin suht hyvä vaimo mulle, hän kun ei loppuviimeeksi paljon piitannut mun sukka/kenkä ostoksistani. Tätä tämä viimeisin jonkinsortin tyttöystäväkin yritti mulle tulkuttaa ja taisi olla oikeassa, niinkuin niin monissa muissakin asioissa.

Koko ikäni oon mennyt aina fetissini edellä parisuhteisiin, paitsi tänä keväänä... Annoin liiaksi asiota periksi kuvitellen että kyllä pystyn olemaan onnellinen. Ei toiminut, nähteeks. Eipä tässä kai taas muuta kuin leuka rintaan ja nöyrästi kohti uusia pettymyksiä.

1 kommentti:

Paulah kirjoitti...

:( kurja kuulla. en mä tiedä mitä muuta sanoisin. no ehkä sen, että mun mielestä jokainen parisuhde tuo elämään jotain hyvää. tää suhde toi sulle ainakin varmuuden siitä, että olet jatkossa enemmän oma itsesi ja liikaa ei kannata periksi antaa, vaikka kompromisseja kannattaakin tehdä.