10.26.2017

Been opissa

Kuten jo mainitsinkin, niin Bee sai iskettyä paljon hyvää mun maailmaan. Yksi näistä mahtavista kokemuksista oli BDSM. En tiennyt aiemmin kiihottuvani moisesta, mutta olin jälleen kerran väärässä. Toki joskus aiemmissa yhteyksissä olin joskus koittanut jotain kevyttä sitomista yms, mutta todella pintapuolisesti. Been kanssa kun alkuun päåästiin, niin sitten mentiin eikä meinattu. Tässäkin hommassa oli toki sama kuin yleensä, että alku aina hankalaa. Muistan joskus jo viimekesänä leikilläni sitoneeni Been kädet sängyn päähän, kumminkaan tajuamatta kuinka isosta asiasta loppujen lopuksi olikaan kyse, siis Beelle.

Joskus tuossa kevään korvalla saimme juteltua asioista ja yllätyin kuultuani mitä kaikkea hän haluiasi, yllätyin siis todella paljon ja vieläpä positiivisesti. Olen kumminkin omasta mielestäni erittäin avoimella katsannolla varustettu kaveri ja siihen kun lisätään pohjaton uteliaisuus, niin siitähän tuli kaikkea todella upeaa. Juttuihin ei niinkään kuulunut kipu, vaan se että Bee oli käytettävissä juurikin minun mieleni mukaan, juuri niinkuin minä milloinkin halusin, ilman mitään omia mielipiteitä.

Mukavaa hommassa oli myös näihin sessioihin varustautuminen, yhdessä pähkittiin mitä hankitaan ja miten niitä sitten käytetään. Toki jotain asiaan kuuluvaa välineistöä hallusani olikin jo valmiiksi, eikä noissa hommissa kannata antaa mileikuvituksen puutteen torpata hyviä ideoita. Myös kusti kantoi mun kämpille selkä vääränä erinäisiä juttuja mitä netistä tilailimme, osan taas roudasin itse työmatkoiltani tai sitten ihan vaan tavaliselta kauppareissulta, K-raudasta, tokmannilta. Kuten sanottua, vain mielikuvitus rajana. On siis välineistöä kertynyt jonkin verran, anaalikoukkuja, kahleita, tappeja, köysiä, kaulapantoja, nännipuristimia, sauvoja, suupalloja, ja vaikka mitä.

Useimmiten sessiot alkoivat jo edellisenä päivänä suunnitelulla mitä ja miten. Aikaa meillä kumminkin oli aika rajallisesti toisillemme, joten kun sain Been luokseni, niin se oli useimmiten melkoista lihan iloa. Homma alkoi aina sillä että laitoin Beelle kaulapannan merkiksi siitä, että päätäntävalta oli siitä hetkestä alkaen minulla. Bee saattoi olla luonani useita tunteja pannoitettuna ja sidottuna, mun tehdessä kaikkea mitä halusin. Omaa fetissiäni jalkoja kohtaan tosin toteutin todella vähän, sillä jotenkin en kokenut sen sopivan kuvioon. Kerran tosin eräänä iltana tuumasin vain Beelle, että taidampa koittaa yhtä juttua. Ilman pantaa sidoin Been jalat jalkapohjat yhteen ja liukkarin kanssa tulin ihan liian nopeasti varpaiden väliin. Been silmät loistivat kuin pikkutytöllä karkkikaupassa ;)

Ei kommentteja: