7.15.2013

Ei vittu! Ei oo kivaa???

Siis tottahan kaikki palaute on tervetullutta, mutta joskus osa naurattaa :D
Ja joku vitun Sirkka-Liisa tyrnävältä antaa mulle palautetta, että hänen mielipide on " Musta ei oo oikein kivaa et julkaset ihmisten oikeita nimiä tolleen"... Sirkka-Liisa on varmasti lukenut blogistani kuinka mua on kusetettu kerta toisensa jälkeen??? Ja vittu silti tämä apina kehtaa julkasta kommentin:"Musta ei oo oikein kivaa et julkaset ihmisten oikeita nimiä tolleen". Sirkka-Liisalle terveisiä; Musta ei oo oikein kivaa ku ihmisille makselen sukista, kengistä ja postikuluista ja tollee, siltikään niitä saamatta...

Kusettajien nimet saa tulla julkaistuksi ja tollee...

Ohessa sirrkaliisan alkuperäinen kommentti:



Musta ei oo oikein kivaa et julkaset ihmisten oikeita nimiä tolleen . Oon vähä funtsinu et vois ehkä joskus lähettää jotai sulle jos kerran tuut iloseks mut enpä tiedä haluunko jos oot noin äkänen :) Tai siis kaikki, missä tahansa netissä kauppoja tekevät joutuu välil pettymään!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hah! Tämä viesti ei valitettavasti liity tähän tekstiin mutta.. Oon joskus vuonna miekka ja kirves saanut sulta sähköpostia jossa olit valmis ostamaan multa sukkia :D Oon jo kauan pohtinut, että ootko sama ihminen kunnes luin ensimmäisiä blogitekstejä ja löysin sieltä viestin, jota olet ihmisille lähettänyt. En tosiaankaan muista mitä oon vastannut mutta voin sanoa, että nuorena naisenalkuna olin erittäin hämmentynyt viestistäsi ja taisin erittäin todennäköisesti kieltäytyä tarjouksesta. Toivottavasti kieltäytyminen oli edes asiallinen eikä mitään omituista haistavittu-kommentointia :p Sähköpostia ei kyllä enää ole tallella koska ko s-osoitetta ei enää ole.

-Dweia