11.25.2014

Noh.... siis kyllä sä tiedät kuka mä oon...

Ei ny saatana :D tää on jo huippua... Pärähti seuraavanlainen viesti lehemäkansioon (siis "muut") tonne vasepookkiin, vähän jäin kämmenet pystyssä tätä ihmetteleen....
Mutta, meille kaikille tuttu Heidihän se siellä oli valeprofiililla. Voi Heidiä, voi lapsia (siis jos niitä on, sillä itselläni on ja lapsiani kohtelen paremmin kuin nämä piriäidit).

  • Viestiketju aloitettu tänään
  • Elina Alakoski
    Elina Alakoski

    Koita nyt saatana sentään jättää mut ja mun lapseni rauhaan!Painu helvettiin noitten sairaiden kirjoitustesi kanssa ja kipitä sinne peilin ääreen kattomaan kuka käyttää aineita,kellää heittää päästä tai kuka on huora.Mun puolesta voit vapaasti jatkaa kymmenen päivää putkeen pidetyihin tennissukkiin runkkaamista ja elää fetisissisi kanssa mutta lakkaa jumalauta haukkumasta ja herjaamasta ventovieraita ihmisiä yksityisviestein saatika julkisesta.Se on laitonta!Ja sä oo todella sairas jollet sitä ymmärrä!Todella aikuismaista,kypsää ja fiksua pysytellä siellä feikki nimen ja kuvan takana,jatkaa vaan samaan malliin.Enpä tiedä ainakaan ketä vedän paistinpannulla päin näköä jos tielle osuu!Ja tiedät kyllä varsin hyvin kuka olen ja nyt lähdet tästäkin profiilista estoon!




    Ja nyt mä sit lähdin TAAS estoon.... Voi saatana.

Ei kommentteja: