11.08.2011

Turhaa uhoa :D

Mukava huomata kuinka tyypit uhoavat täysin turhaan, tietämättä itsekkään mitä tekevät, viitaten kaikenmaailman emmohin ja jenneihin.

  • Emma Tekari
    3. marraskuuta
    Emma Tekari
    • Ihan näin alkuun, en tietääkseni ole sinulle henkilökohtaisesti tehnyt mitään pahaa, ihmettelen vaan sinun tapaasi keskustella julkisesti omasta fetissistäsi sekä kielenkäyttösi oli aivan jotain kamalaa. Voin sanoa suoraan että jos et ota mun nimeä pois sun blogin sivulta, mä teen susta poliisi ilmoituksen, mä en ole antanut sulle lupaa käyttää saati kopioida keskustelua jossa olen mukana. Joten ole ystävällinen ja poista tuo keskustelu blogistasi!!!

  • Friikki Kinnunen
    3. marraskuuta
    Friikki Kinnunen
    • Ihan turhaan uhoat ja uhkailet poliiseilla, sillä jos tutstut tarkemmin blogiini, niin huomaat että olen ennenkin joutunut tekemisiin ihmisten kanssa joilla ei ole pienintäkään tajua siitä mihin poliisi voi puuttua ja mihin ei.

  • Emma Tekari
    3. marraskuuta
    Emma Tekari
    • no se ei ole mun asia mitä olet ennen kokenu, mä en sulle ole antanut lupaa julkaista MITÄÄN missä on mun nimi, joten tuohon asiaan kyllä poliisi voi puuttua. Ja mä en uhoa, eiköhän jo oma järki sano että et noin voi tehdä ilman lupaa/suostumusta. Taidat saada jonkinlaista tyydytystä kun pidät siitä että saat ihmiset sua vastaan.... ihmetyttää AIKUISEN ihmisen käyttäytyminen... huh huh! Nyt se mun nimi pois sieltä blogista kiitos!

  • Friikki Kinnunen
    3. marraskuuta
    Friikki Kinnunen
    • Oot nyt unohtanut erään kultaisen säännön intternetin ihmeellisestä maailmasta; jos julkaiset siellä kirjoituksia, kuvia tai mitä tahansa, niin et niitä koskaan sieltä pois saa ;) Eli sun mielestä on ok, että syydät julkisessa ryhmässä facessa lokaa mun niskaan, mutta sitten kun julkaisen JO JULKISEN kekustelun, niin se ei sitten olekkaan niin hyvä asia? Ei se nyt ihan niin mene rakas Emmaseni :)

  • Emma Tekari
    3. marraskuuta
    Emma Tekari
    • mä en ensinnäkään ole sulle mikään rakas Emmaseni, että aloitetaan siitä, ja toiseksi, sä aloitit koko keskustelun tuolla kenkäryhmässä ja tuli seurattua sitä ja sun rasismi syytöksiä mm. Voin sanoa että taidat olla aika yksinäinen ihminen koska mitään muuta sulla ei taida olla tekemistä päivisin kuin kiroilla/häröillä ja syytellä muita ihmisiä. Ensinnäkin mä sen verran VALAISEN että MÄ en ole KOSKAAN pyytänyt / sallinut sun ottavan MITÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN mun tekstejä internetistä saati antanut luvan kopioida jotain tekstiä jota olen kommentoinut, joten en myöskään halua olla osana sun likaista blogia, josta saat suurta nautintoa, joten ole ystävällinen ja POISTA mut sieltä.

  • Friikki Kinnunen
    3. marraskuuta
    Friikki Kinnunen
    • Ei tuu tapahtuun :D

      Mutta juuh, se tästä keskustelusta. Mukavaa syksyn jatkoa ja koitahan jatkossa miettiä, ennen kun alat syytämään lokaa kenenkään niskaan julkisesti. Heihei


  • Elle Backman
    3. marraskuuta
    Elle Backman
    • Nyt on semmonen juttu et oot sen verran laittanu muhun koskevaa asiaa muille nettisivuille, että teen tästä poliisiasian!







Missä on se moneen kertaan luvattu poliisimestari sisu? Mua vituttaa tuollaiset katteettomat lupaukset, ensin luvataan ja sit ei poliisisetä tulekkaan :( Mua on taas kusetettu...

3 kommenttia:

HiDi kirjoitti...

Hah, sainpa naurut tyttöjen kommenteista :D

Eikai hitti kukaan voi olla niin tyhmä, että luulee poliisin puuttuvan keskusteluun, joka on ensin julkisesti käyty jossain muualla ja sitten postattu jonnekin toisaalle, julkisesti? Tai siis ilmeisesti voi :D Ja siis miten ihmeessä noita (ilmeisesti todella nuoria tyttöjä) voi ärsyttää sun fetissit tossa mittakaavassa ?

Mutta ehkä kun he aikuiseksi kasvavat niin tajuavat, että niitä "normaaleja" ihmisiä on aika vähän. Saattais tytöt yllättyä, kun tulis vaikka ilmi heidän vanhempiensa fetissit :D

Ja mieleen tuli vielä sellanen, että voisinhan mäkin kopioida noita tekstejä jostain, vaikken ole keskusteluun osallistunut, ja postata vaikka feissarimokiin ;) Joten aika hakoteillä on pikkutytöt :D

... kirjoitti...

itsekki tässä oottelen yhen Persun uhkaamia kyttiä oven taakke :D mennyt jo 7kk eikä ole näkyny :D ku pikkase suutahdin yhdestä jotusta josta hän julkisesti viellä puhu iltalehis fases jne :D itse voin todeta et poliiseilla o parempaaki tekemistä ku netti keskustelujen ratkaiseminen

Rauman Rakki kirjoitti...

Tohon tyttöjen kirjoitteluun voin sanoa vaan että HUHHUH...kattokaa vähemmän niitä Matlockkeja ja muita..me ei eletä yhdysvalloissa jossa joka asiasta voi nostaa syytteen. Se nyt on aivan sama vaikka kaveri runkkaisi ruokalusikkaan kun ei sitä tee kerran kenenkään nähden tai muutenkaan "hienopieruja" häiriten...mietin että pitäiskö tässä loukkaantua kun ei mun kengät kelpaa(olen siis mies) :D