11.02.2011

Turkulaiset on....

Eipä tuo sun teksti asiallista ole. Kiroilet,...
Elle Backman 2. marraskuuta 2011 17:53
Eipä tuo sun teksti asiallista ole. Kiroilet, syytät rasismista ym. Ei tää oo mun mielestä aikuisten/asiallista touhua.
Kommenttihistoria
Friikki Kinnunen
Friikki Kinnunen2. marraskuuta 2011 17:52
Minkämoisen ilmoituksen uskallan julkaista rikkomatta ryhmän sääntöjä?
Friikki Kinnunen
Friikki Kinnunen2. marraskuuta 2011 17:51
Mun laittamia tekstejä? siis nää tekstithän on nyt tässä ketjussa, ei siinä ilmoituksessa joka poistettiin...
Elle Backman
Elle Backman2. marraskuuta 2011 17:50
Lueppas noita sun laittamia tekstejä, niin ehkä ymmärrät mitä tarkotan! Mut asia on nyt niin ettei tollasia ilmotuksia ole täällä lupa julkaista. Jos se ei sovi niin eroa ryhmästä.
Friikki Kinnunen
Friikki Kinnunen2. marraskuuta 2011 17:50
Ja voisitko olla niin ystävällinen, että muotoilisit ilmoitukseni niin, ettei kukaan saisi pahoja unia tai vatsanväänteitä?
Friikki Kinnunen
Friikki Kinnunen2. marraskuuta 2011 17:49
Mun käytös?
Näytä kaikki kommentit
Alkuperäinen julkaisu
Friikki Kinnunen
Friikki Kinnunen2. marraskuuta 2011 17:38
Anteeksi äskeinen julkaisuni, jonka Elle Backman päätti poistaa ylläpidon nimissä. Olen erittäin pahoillani jos julkaisuni loukkasi herkimpiä ihmisiä.
Kerran vielä, Anteeksi kaikille.
Minun kantani on luettavissa http://kinnusen.blogspot.com/2011/11/pelko-paha-ystava_02.html
Blogger is a free blog publishing tool from Google for easily sharing your thoughts with the world. ...

Ei kommentteja: